Življenje v slogu

Ne odhajaj, poletje!

Namesto jutranje kave
(350 ml):

  • • 300 ml vode
  • • 1 jedilna žlica masla iz oreščkov
  • • ½–1 čajna žlička gvarane
  • • ½ čajne žličke mace v prahu
  • • ščepec vanilije v prahu
  • • 2 čajni žlički kakava v prahu
  • • sladilo po okusu (agavin sirup, kokosov sladkor, brezovo sladilo)

Vse sestavine daj v mešalnik in premešaj do gladkega. Nalij v kozarec in že je pred tabo napitek za dober začetek dneva.

Avokado Obrigado (300 ml):

  • • 2 žlici borovnic
  • • 1/4 avokada (mehkega)
  • • 3 brazilski oreščki
  • • 150 ml naravnega jogurta
  • • 1 skodelica ananasa
  • • 100 ml sveže iztisnjenega jabolčnega soka

Vse sestavine stresi v mešalnik in do gladkega premešaj. Smoothie nalij v kozarec in samo še uživaj.

Zeleni razstrupljevalni smoothie (za 2 osebi, 500 ml):

  • • 1,5 skodelice kokosove vode
  • • 1,5 skodelice nasekljanega jabolka
  • • ½ skodelice narezanega manga
  • • 1 skodelica mlade špinače
  • • 1 manjši krhelj bio limone (z lupinico)
  • • ½ čajne žličke spiruline
  • • ½ čajne žličke pšenične trave
  • • ½ čajne žličke ječmenove trave
  • • ¼ čajne žličke probiotikov v prahu

Sestavine zmešaj v močnem mešalniku in spij takoj po pripravi.

Objavljeno v reviji Simply Clever 10.

Smoothie, primeren za nosečnice (400 ml):

  • • pest surove špinače
  • • 1 jabolko
  • • ½ banane
  • • ¼ avokada
  • • majhna pest jagod goji (največ 10)
  • • 2 dateljna
  • • žlička namočenih (vsaj 10 minut) semen chia
  • • ¼ čajne žličke spiruline
  • • 200 ml rastlinskega mleka (riževo, ovseno, mandljevo)
  • • 100 ml vode

V močen mešalnik daj sadje in superhrano. Dobro premešaj in zdrav okusen napitek je pripravljen.

Smoothie VIIT (500 ml):

  • • 1 jabolko
  • • 2 banani
  • • pol majhne bučke
  • • pest mandljev
  • • pest bučnih semen
  • • pest sončničnih semen
  • • 2 žlici semen chia
  • • 3 žličke konopljinih proteinov
  • • 1 žlička yacona v prahu (sladilo)
  • • 300 ml ovsenega mleka

Sestavine zmešaj v gost in gladek sok ter spij po športni aktivnosti ali pa kot zdrav beljakovinski obrok hrane. Dober tek!

Poletja je konec, a kljub temu naj v tebi še naprej sije sonce! Pripravi si kozarec, poln vitaminov, hranilnih snovih in mineralov, ter se razvajaj s čudovitimi okusi in pisanimi barvami osvežujočega napitka, ki je hkrati slasten obrok!

S pomočjo strokovnjakov in ponudnikov tovrstnih napitkov smo zate izbrali pet vrhunskih receptov za smoothieje, s katerimi se boš jeseni z nasmehom bojevala proti sivini. Smoothie je hitro in preprosto pripravljen napitek, v katerega lahko poljubno dodajaš raznovrstne mešanice zelenjave in sadja ter dodatkov, kot so med, oreščki, kosmiči ali koščki čokolade. Da so še bolj hranljivi in še bolj polni antioksidantov, vitaminov in mineralov, pa jih mnogi obogatijo še s tako imenovano superhrano (jagode goji, semena chia, maca v prahu, spirulina ipd.). Kombinacij in idej ti tukaj res težko zmanjka! Poskusi naše izbrance, nato pa eksperimentiraj ter pusti svoji radovednosti in domišljiji prosto pot.

Za lažje prebujanje svetujemo mlečni napitek, ki bo poživil tvoja jutra ter dan, in to brez vnosa kofeina. Glavna sestavina je namreč gvarana, ki vsebuje gvaranin, kemično snov z enakimi značilnostmi, kot jih ima kofein. K dodatni energiji prispevata tudi maca in kakav v prahu. Napitek je idealen za naporne dneve, ko ti primanjkuje energije, saj izboljša dojemanje, prispeva k budnosti in pomaga pri vzdržljivostnih dejavnostih.

V Juiceboxu svetujejo, da v pripravo smoothiejev vključiš avokado, saj jim ta doda posebno fin in kremast okus. Obenem je avokado bogat vir nenasičenih maščobnih kislin, ki imajo na telo številne blagodejne učinke. Avokado Obrigado tako vsebuje posebno kombinacijo sestavin, ki bo ohranjala tvojo kožo napeto in sijočo še dolgo po tem, ko se bo poletje že prevesilo v jesen.

Strokovnjakinja za presno vegansko prehrano Barbara Radojlovič, znana pod imenom Barbarella, prisega na pripravo zelenih smoothiejev, polnih vlaknin in klorofila. Pri pripravi teh zelenih napitkov uporablja kombinacijo superživil, kot so pšenična in ječmenova trava ter alga spirulina, ki pripomorejo k razstrupljanju telesa. Za najboljši učinek priporoča pitje zelenih smoothiejev zjutraj na tešče. Pa dobro jutro!

Tudi nosečnice in doječe matere potrebujejo vso pomoč pri krepitvi svojega imunskega sistema, kar je lahko dobijo. Tina Zdjelar, promotorka zdravega načina življenja in ustanoviteljica blagovne znamke Smooth, pravi, da lahko tudi nosečnice in doječe mamice uživajo superhrano, a v zmernih količinah, in priporoča vse zeleno, kot so na primer alge ali pšenična trava. Za moč in boljšo prebavo priporoča tudi izdelke iz konoplje in semena chia, za zdravo sladkanje pa vse vrste suhega sadja, od jagod goji, inkovskih jagod do murv. Nosečnicam pa izrecno odsvetuje uživanje poživil, kot sta gvarana ali kakav (nadomestiš ga lahko z rožičem v prahu), previdnost pa ni odveč niti pri zeliščnih prehranskih dopolnilih, kot sta aschwagandha (pomirja) in maca (poživlja).

Izčrpana od športa? Povrni si moči s smoothiejem VIIT! Ta vsebuje veliko beljakovin in različne vrste superživil, od katerih sta dve slovenski – sončnična semena so odličen vir vitamina E, ki delujejo kot antioksidant, bučna semena pa v sebi skrivajo bogastvo proteinov.