Intervjuji

Njene barve / NIKA ZUPANC

Foto: Fulvio Grisoni

Zanjo pravijo, da s svojim delom sporoča, kar je nemogoče povedati z besedami. V svet industrijskega oblikovanja in oblikovanja interierjev vnaša poetične motnje. Njeni izdelki racionalno, trezno, uporabno spreminjajo z vnosom elementov intuitivnega, intimnega, eklektičnega. Nika Zupanc je razstavljala že marsikje po svetu in delala za priznane blagovne znamke, kot sta Moooi in Ghidini 1961, sodelovala pa je tudi z Esprit Diorjem. Ameriška Elle je njeno delo označila za punk eleganco. V prostem času je najraje na morju, in to dobesedno.

Katera je tvoja največja strast?
Ljubezen

Si čustvena?
Povsem.

Kako za svoje stranke opremljaš njihove prostore? Kakšno vlogo pri tem igrajo barve?
Oblikovanje notranjih prostorov za naročnika vedno razumem kot dialog, kot tkanje verzov, ki jih z enako močjo sestavljajo med seboj povezani predmeti, barve in materiali, vse skupaj pa vedno zaokroža jasna arhitekturna gesta.

Kako pa izbiraš barve pri oblikovanju svojih izdelkov?
Izdelke praviloma oblikujem v črno-beli resoluciji, barve pridejo na koncu, uporabljam jih kot poudarek zgodbe, esence vsakega predmeta.

Katere so najbolj trendovske barve pri notranjem oblikovanju?

V trende ne verjamem, zanimajo me vsebine, strokovna preizkušanja, tehnološke inovacije, barve pa so tiste, ki pomagajo novim zgodbam k boljšemu razumevanju, so glas predmeta, glas prostora.

Prisegaš na praktičnost ali vrhunsko obliko?

Na praktičnost, vrhunsko obliko in karizmo obenem.

Največji luksuz?

Čas, svoboda duha.

Kaj ti predstavlja avto?

Hitrost, svobodo, lepoto, ekološko ozaveščenost.

Če bi se lotila oblikovanja avta, kakšen bi bil?

Divji, a neškodljiv.

Objavljeno v reviji Simply Clever Colours.